Hafta sonu sanata doymuş muydum?


Semiha Berksoy’dan evvel “Picasso – Suite Vollard Gravürleri Sergisi”ndeydim. Pera Müzesi’nde 18 Nisan’a kadar devam ediyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Suite Vollard'ın siparişi üzerine Picasso'nun ürettiği gravürler sergileniyor. Suite Vollard kim derseniz, dönemim meşhur sanat tüccarıymış. Gravür, enteresan bir şey, biraz deli işi gözüküyor. Bir de işlerin teması da ilginçti. Aşk, çıplaklık, erotizm, tutku, kaos, mitolojik temalar… Yani her manada etkileyici. Özellikle “Kör Minotor” serisini çok beğendim. Minotor, yarı boğa yarı insan, mitolojik bir kahraman. Picasso, Onu sanatçıyla özdeşleştirmiş. Görme yetisini kaybetmiş bir sanatçının trajedisi. 18 Nisan’a kadar gidebilirsiniz. İşte linki, işte fotoları. Işık yetersiz olduğundan fotolar bu kadar olabildi.. Buyursunlar.

 
  
  
  
  
  
 
"Kör Minotor" serisi gerçekten de çok etkileyici değil mi? 
  
  
   
  
  
20. yy sanat eseri ve 21. yy sanat eseri :P
 
 
 
Ve işte yine günümüz sanat eserinden bir foto.



Bu arada Pera'da sürekli sergi olarak Anadolu'da Ağırlık Ölçüleri Sergisi oluyor. Onu daha evvelden görmüştüm. Onları da fotoladım. Objeler ne de güzel şeyler.
  
  
  
  
  
 
  
  
 





1 Response to "Hafta sonu sanata doymuş muydum?"

gravatar
Extenze Side Effects Says:

You have done really very good site. Great work, Thank you!