Yiyelim, içelim, sergilerde gezelim!

Yıllar önce Semiha Berksoy’u canlı olarak görmüştüm bir konser girişinde. O zamanlar ben küçüktüm ve kendisini tanımazdım. Masal kahramanı gibi bir insandı gerçekten de. Enteresan gelmişti.

Yapı Kredi’de sergisi başladı geçtiğimiz haftalarda. Ben de hafta sonu gittim. Biyografisine kısaca bir göz atın derim. Dolu dolu yaşamak denen şeyi başarmış.
Sergide ilgimi çeken bir şeyi söyleyeyim. Resimlerin hepsi, şimdi artık gözümüzün çok aşina olduğu rengarenk görüntüler. Herhangi birini al VH1 ya da MTV’de kullan. Yani o kadar genç ve şu ana ait gözüküyorlar, fakat 60’larda 70’lerde yapılmışlar. (S.Berksoy 1910 doğumlu) O manada bayaa yenilikçi bir tarz.

Bir de, sergide Semiha Berksoy’un yatak odasını görebiliyorsunuz. Fotoğraflarını değil, bizzat odanın kendisini.
Sergi 21 Mart'a kadar devam ediyor.
http://www.ykykultur.com.tr/sergi/?yer=Kazim-Taskent

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
 

No Response to "Yiyelim, içelim, sergilerde gezelim!"