İşte bu da Vagasound!


Vagabond yeni isim, yani yeni stil.
Hadi sen de kendini değiştir.
En iyi fikir, en iyi iştir,
Vagabond’da her iş iyi iştir.
Fikrimi yoğurdum bıraktım.
Sabah uyandım biraz sos kattım.
Görseline baktım, başlığı çaktım,
Çarşaf çarşaf gasteye çıktım.
Günler gecelere karışır,
Bu iş aşktır kafanda dolaşır.
Gözlerim uykusuzluktan ceviz,
Gece 3 biz hala ofisteyiz.
Brif bize gelsin tomar tomar,
Fikirler tarlası kırk bin hektar.
Hayal gücü bizim yakıtımız,
Biz yaptık evet, siz de satınız.
Vagabond, serseri ruhum demek.
Vagabond, bu işi tutkuyla sevmek.
Vagabond, yarat ve üret demek.
Vagabond, Vagabond… Bu da Vagasound!
Bir şeye dair her şeyi öğrenir,
Her şeye dair bir şeyler bilir.
Vagabond’da her gün bir şeyler değişir.
Durgun su, solucan yetiştirir.
Önce dedi, “yaratıcı olsun”.
Sonra “biraz kurumsala uysun”.
Belli oldu bu işin sonu,
Yedim yine revizyonu.
Every Jack has a London
Sabah yine geç kaldım.
Yalan dolan bir mesaj attım,
10 dakkaya ajanstayım.
Vagabond, serseri ruhum demek.
Vagabond, bu işi tutkuyla sevmek.
Vagabond, yarat ve üret demek.
Vagabond, Vagabond… Bu da Vagasound!

No Response to "İşte bu da Vagasound!"