Gelişim'de çılgın yeni yıl kutlamaları...

2010 harika bir yıl. Şahsen çok sevdim. Daha gireli 6 gün oldu ama o gece dilediğim (nerdeyse) her şey gerçek oldu.
Yeni yıl için hazırladığımız ve birbirimizden gizlediğimiz hediyelerimizi gösterişli bir törenle sahiplerine verdik. Hepsi % 100 el emeği göz nuru. Bu harika fikri ortaya atan Özgür Doğan'a burdan teşekkürlerimi iletiyorum. Kendisi hiç bir fotoğrafta yer almayan bir insan. Fotoğraf makinasına karşı görünmezlik özelliği mi var yoksa gerçek hayatta böyle bir insan yok mu bilmiyorum ama olsun teşekkürler. 



Yeliz için yaptığım broş. Güle güle kullan Yeliz.



Bu da Yeliz'e yaptığım mükemmel kolye :P


 
Aslı'nın bana yaptığı çok çok güzel broşlar.


Bunlar da Aslı'nın yaptığı küpeler.


Özlem'in çok şık paketi.


Egemenciğime kişisel bir çalışmam. Beni unutma Egemen. Herkes duysun, burdan söylüyorum "I love you   Egemen".  ve bu kadarla da sınırlı değil, "I will always love you."


Seda'nın Cengiz Bey'e hediyesi.


Özgür Doğan'ın Seda'ya hediyesi.


İşe bir de bu açıdan bakalım.


Egemen'in Mustafa Bey'e hediyesi.


Free hug :)


Happy family portrait.


 
 
 



Egemen'den Egemen'e.



Marka Temsilcilerimiz olurlar kendileri. Çok havalılar.


.

2 Response to "Gelişim'de çılgın yeni yıl kutlamaları..."

gravatar
Unknown Says:

Daha ne hediyeler vardı be.
Hediyelik eşya dükkanı açarız, biz onlarla, hemde yaratıcı hediyeler olur hehe:)

gravatar
Adsız Says:

İlk kez şarap ve pizza eşliğinde bir "iş yeri"nde yılbaşı kutlamasına tanık oldum. Herkes mutlu, neşeliydi. Sohbetler edildi, Özgür'ün yokluğu fırsat bilinerek bol bol fotoğraf çekildi. En son fotoğrafta, sevgili Murat Şam'ın arkasındaki kare gömlekli çocuğa dikkatli bakın. Sizce de ileride reklam dünyasını kasıp kavuracak birine benzemiyor mu? Gözlerindeki zeka pırıltısını görebildiniz mi?